Re: neo + speedtouch + persist

Jak podają anonimowe źródła, przepowiedziano, że Michał Niezbecki napisze:

> Ponawiam pytanie, bo to sprawa dla mnie pilna i wazna, a google
> milcza w tym temacie. Naprawde nikt sie nie spotkal z takim problemem?
> Plis... :)

Z powodu problemów z persist u siebie zostałem przy
wersji ppp 2.4.2+20040428-6 (choć następne wersje
miały ten problem rozwiązać, jakoś żadnej się nie
udało tak do końca...)

W razie czego:
http://zeus.polsl.gliwice.pl/~jfk/ppp_2.4.2+20040428-6_i386.deb

Problemy powinny na dobre zniknąć (mam nadzieję), kiedy w paczkach
pojawi się wersja ppp-2.4.4b1:

> This is mostly a bug-fix release, with many bugs fixed to do with
> persist mode and demand dialling.

PS. Cytuj po ludzku

Jacek Kawa  **...To jest propozycja, ale nie do odrzucenia...**