Re: zdechło mi nagrywanie...

Dnia Thu, Oct 20, 2005 at 11:55:24PM +0200, Andrzej Mendel napisał(a):
> Podobne problemy miałem, losowo, ze wszystkimi jajkami 2.4.x. Jeśli
> dobrze pamiętam, emulacja SCSI była źródłem kłopotów, a nowsze wersje z
> gałęzi 2.6 umożliwiają nagrywanie bezpośrednio jako ATAPI, bez żadnego
> udawania SCSI. Wtedy wszystko gra.

Hm... nie chcę przechodzić na 2.6 z dwóch powodów:
1) mam słabego kompa, a to jajko jest wyraźnie większe, i cięższe
   (próbowalem - to sie czuje);
2) w związku z tym, że mam słabego kompa, nie korzystam ze środowisk
   GNOME/KDE. A z tego co zauwazyłem, większość "tradycyjnych"
   nagrywarek konsolowych i GTKowskich ciągle korzysta z emulacji SCSI,
   tzn. nie obsługuje ATAPI bezpośrednio. Miałem jajko 2.6.8 na samym
   początku, i cdrecord/gcombust/cdrtoaster nie chciały działać.
   Zresztą pytałem wtedy na grupie, dlaczego, i dostałem odpowiedź j.w.

Wydaje mi sie, że powód leży gdzieś indziej.

> Ew. może to być problem {dao/tao/sao}+jądro+nagrywarka. U mnie np.
> Superdrive nie chce nagrywać inaczej niż w TAO, może u Ciebie coś
> innego zadziała (bo widzę, że używasz TAO).

Ja nigdy w tym temacie nic nie ustawiałem. Korzystałem z ustawień
domyślnych, i było OK. To TAO to sobie sam cdrecord wybrał.

pozdrawiam

--
~QLIVER~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Marcin Landowski~~~~~~~~
      _ *\      *\ ~~~~~~~~~~~GG:6509957, Tleen~~~~~~~