Re: neo + speedtouch + persist

On Fri, Oct 21, 2005 at 07:28:35AM +0200, Michał Niezbecki wrote:
> Witam,
>
> Ponawiam pytanie, bo to sprawa dla mnie pilna i wazna, a google
> milcza w tym temacie. Naprawde nikt sie nie spotkal z takim problemem?
> Plis... :)

Ja chyba się spotkałem u znajomego (nie pamiętam czy to ten modem, być
może Sagem). U mnie polegało to chyba na tym, że pppoa3 nie umierało
wtedy kiedy powinno, w związku z czym modem pozostawał w użyciu i pppd
nie mogło wstać ponownie. Problem pozostaje nierozwiązany, bo też nie
mam dostępu fizycznego a brak mi czasu i cierpliwości do zabawy przez
kabel przy którym właśnie mieszam :)

Marcin
--
Marcin Owsiany <porridge@debian.org>             http://marcin.owsiany.pl/
GnuPG: 1024D/60F41216  FE67 DA2D 0ACA FC5E 3F75  D6F6 3A0D 8AA0 60F4 1216