Re: TV-OUT

On Tue, Oct 18, 2005 at 05:41:23PM +0200, soo2debian@o2.pl wrote:

> jak skonfigurować xorg.conf aby móc cieszyć się oglądaniem filmów na
> TV ?
> karta graficzna intel852/855 , wszystko działa dobrze w ms-windows
> programy i810switch i i855crt nie robią nic...

Obawiam się że Ci się to na razie nie uda - sprawdź nvtv ale mi się to
nie udało na i845G/GL odpalić TV-Out pod Linuksem (pod Windowsem owszem
działa). BTW zobacz

http://sourceforge.net/projects/nv-tv-out/
http://sourceforge.net/tracker/index.php?func=detail&aid=1229525&group_id=33758&atid=409196

Marcin
--
A.L.C.H.E.M.I.S.T.
Artificial Lifeform Calibrated for Hazardous Exploration /