Midnight Commander

Witam grupowiczow.
Moje pytanie jest w zasadzie w sprawie kosmetycznej (ale bardzo dla mnie przydatnej).
Otoz kiedy mialem zainstalowanego na routerze Woodiego w Midnight Commanderze w trybie wyswietlania pelnej listy plikow  klawisz "left" przechodzil do nadrzednego katalogu. Po zainstalowaniu Sarge juz tak sie nie dzieje.
Szukalem w necie, mieszalem w pliku konfiguracyjnym mc...i nic nadal to samo.

Pomozcie prosze (bo to bardzo dla mnie upierdliwe HOME i ENTER i tak do znudzenia jak jestem gdzies glebiej w sciezce)

jarek m.