OT - zapytanie - relatywne bazy danych, indeksowanie, automatyzacja

Mam do Was pytanie. Mam wielu klientów zainteresowanych indeksowaniem a następnie wrzucaniem zaindeksowanych plików do bazy danych

Pytanie do profesjonalistów - baza na Postgresie lub Oracle'u, klienci z Wa-wy (na dzisiaj-w sensie obecnie, oczywiście jest czas na uzgodnienie szczegółów), jedyne co chcę wiedzieć to to - że polecam profesjonalistę :)

pozdrawiam

odpowiedzi na priv prosze

sorry za OT - ale mam nadzieję wybaczone mi będzie ;)

--
Piotr