OT: to nie ten czatróm (było: Re: [Slug-org] Poznaj Linuksa -- burza mózgów)

On Sunday 16 of October 2005 20:34, Krzysztof Zubik wrote:
[...]
> Witam.
> Przydatny link i niech go poznaja w pozsostalych grupkach linuxowych.

Dzień dobry.

Z całym szacunkiem kolego - wiem, że intencje masz dobre, lecz ta lista nie
służy do propagowania tych informacji. W tym celu powstała lista LUGi (na
którą każdy może się zapisać -> http://www.linux.org.pl/) by nie rozpraszać
tych informacji.

Z drugiej strony nie po to jestem zapisany na LUGi, by musieć czytać to także
na d-u-p'ie.

Osoby zainteresowane i tak na końcu będą kontaktowały się (pośrednio, bądź
bezpośrednio) z PLUGiem, który poinformuje resztę zainteresowanych za
pośrednictwem w/w listy mailingowej. Jeżeli ktoś do tej pory nie potrafił
zlokalizować odpowiedniego kanału komunikacji - to już może.

Kolegi działanie może w tej chwili wprowadzać jedynie chaos i zamęt -
dlategoteż proszę o zaprzestanie wysyłania (aż tylu) redundantnych informacji
na tę listę.

Pozdrawiam.

--
Lech Karol Pawłaszek <ike>
"You will never see me fall from grace..." [KoRn]