Poznaj Linuksa -- burza mozgow.

Przemysław Adam Śmiejek napisał.
> Witam,
> powstał pomysł zrobienia ogólnopolskiej akcji Poznaj Linuksa. Każdy LUG ma ją
> robić we własnym zakresie, ale znaki firmowe, materiały i plakaty mają być
> wspólne. Termin to 25 marca.
> a) co Wy na to?
> b) Jakie macie pomysły co do Agendy takiego spotkania?
Witam.
Wg. mnie bardzo dobry pomysl. Najpierw chyba bedzie
najlepiej propozycje przekazac do wszystkich grup linuxowych co wlasnie
czynie.
Im wiecej spotkan linuxowych tym lepiej.:)
Bedac w temacie spotkan. Od dzis mam nowa witryne
pod http://www.kzubik.doktor-moto.pl i w niej
pod http://www.kzubik.doktor-moto.pl/minispotkania-m.html
o moich najbnardziej ulubionych Minispotaniach Linuxowych w Gdansku.
Na razie czesc zdjec o tegoroczncyh i bedzie duzo wiecej.
Pozatym doloze ok 50 zdjec ze Zlotu LUG-ow Olej-2005 w
Przybrodzinie. O tym powiem pozniej. Pod innymi linkami
w dziale Linux o innych moich spiotkaniach.
--
Konczac Pozdrawiam. Krzysztof.
Registered Linux User: 253243 | Powered by Aurox 9.0