Re: KDE | kompilacja jądra sposobem Debiana

Mam 2 problemy których jak dotąd nie udało mi się rozwiązać :
1. W KDE używam opcji startowania za każdym razem z nową sesją. A więc nie zapamiętuje mi wszystkich działających programów. Chciałbym jednak żeby kadu uruchamiało się wraz ze startem X'ów. Czy da się to jakoś zrobić ?

dopisz kadu do $HOME/.xinitrc lub $HOME/.xsession (używam gnome i tak działają
programy - czy kadu tez będzie - nie wiem :D

pozdrowienia

--
kamilleszczuk@poczta.onet.pl .:. http://www.mok.siedlce.pl/kosmos
'I tried, I failed, no matter. Try again, fail again, fail better'