HP710

Witam Liste

Mam nastepujacy problem z drukarka HP DeskJet 710C
Kiedy dodalem dukarke za pomoca przegladarki internetowej
(http://localhost:631/) wszystko wygladalo OK, ale przy probie
drukowania strony testowej okazalo sie, ze jednak nie jest w porzadku.
Praca zostaje przekazana do drukarki i na tym koniec.
Logi niczego ciekawego nie pokazuja (jedynie ze dodano prace dla drukarki).
Nie jest to kwestia praw dostepu, bo probowalem tez z konta root.

Uzywam Debiana Sarge (3.1r0a), czy ktos jest w stnine mi pomoc?

Zgory dziekuje za pomoc.