Re: Polskie radio, mplayer, proxy

On Fri,  7 Oct 2005 12:46:22 +0200, Szymon Nieradka wrote:
[...]
> Jak widać w moim poprzednim poscie u mnie też to działa (tylko zamiast
> wtyłciacha użyłem %20). Tylko nadal nie potrafię tego ożenić
> z http_proxy://

Ożenić _MMS_ z _HTTP_ proxy?
No dobrze, w zasadzie jest CONNECT i gdyby mplayer z tego korzystał
(ale nie korzysta), i proxy na to pozwalało, mógłbyś mieć taki tunel.
Ale może jednak, jeśli musi koniecznie być przez proxy,
użyć strumienia po HTTP?
http://stream.polskieradio.pl/Program%203

--
Michał Politowski
Talking has been known to lead to communication if practiced carelessly.