Re: menager, zarzadzanie czasem, planowanie

Adam Byrtek napisał.
> Z czystej ciekawości, co to znaczy ,,ma go już wbudowany''?
Witam.
Ma go na plytach instalatora. Aurox mas juz tak dobudowanych
dodatkowo kilka polskich programow. Oczywiscie mozna je przy
instalowaniu odrzucic.
Mozna je doinstalowywac i usuwac pozniej tu wyjatkowo latwo i
windozowata
metoda np. w Gnome portzez Dodaj/usun programy. Dlatego ja wlasnie
polubilem Auroxa i go wybralem. Chetnie rowneiz dowiaduje sie o innych
dystrybucjach.
--
Konczac Pozdrawiam. Krzysztof.
Registered Linux User: 253243 | Powered by Aurox 9.0