Re: Polskie radio, mplayer, proxy

On Wed, Oct 05, 2005 at 09:54:20AM +0200, Szymon Nieradka wrote:
> Oczywiście tu jest problem z proxy ale próbowałem także bez proxy -
> mplayer nawiązuje połączenie, pokazuje "0% cache fill" i wylatuje w
> kosmos.

U mnie pomogło ściągnięcie na dysk wspomnianych plików ASX,
wyciągnięcie z nich danych, a następnie korzystanie z polecenia:

mplayer -cache 100 mms://stream.polskieradio.pl/Program\ 3

Na ogół działa, choć czasem wyskakuje z komunikatem "No stream
found.", kolejny problem to dość potężny CPU load podczas słuchania...
innymi słowy nie jest najlepiej.

Pozdrawiam,
Alpha

--