Re: HTB i neostrada

On 21:35 Thu 06 Oct     , Pagi wrote:
> Witam,
>
> Zrobilem HTB dla interfejsu ppp0, sprypt konfigurujacy HTB uruchamiany jest
> z /etc/init.d/htb przy starcie. I tu mam problem, nie ma wtedy jeszcze
> interfejsu ppp0, bo neo nie zdazyla sie jeszcze polaczyc.
>
> Gdzie moge umiescic skrypt startujacy HTB tak zeby uruchamial sie juz po
> starcie neo?
> Neo smiga na sagemie i sterownikach eagle. startuje z inittaba skryptem
> adsl.inittab.
> Probowalem tam wrzucic uruchamianie HTB, ale nic to nie dalo...
>

> Pozdrawiam,
> [...]
Domyślnym poziomem dla startu Debiana jest /etc/rc2.d. Zlinkuj przy
pomocy update-rc.d /etc/init.d/htb do /etc/rc2.d. Jeśli skrypt
startujący neo to przykładowo /etc/rc2.d/S14ppp, to wystarczy ze
zmienisz priorytet startu htb poprzez zmianę jego numeru na wyższy - np.
/etc/rc2.d/S15htb.

--
Chlebak, jak sama nazwa wskazuje,
służy do przechowywania maski gazowej.