Re: GPL

Dnia 05-10-2005, śro o godzinie 20:01 +0200, Paweł 'Róża' Różański
napisał(a):

>  Właśnie ukradłeś program. Bez _zgody_ kumpla, który zapłacił, nie masz
> prawa wziąć tych źródeł.
Siłą rzeczy nie kopiuję źródeł od kumpla bez jego zgody. Mówiłem o tym,
że jeśli chcę od kogoś skopiować program (ściślej - jego kod źródłowy),
wydawany pod GPL, to autor nie może mi tego zabronić.

>   To jest _minimalny_ okres i nie zakaz, tylko nakaz.
A co ja powiedziałem? "nie oznacza, że [...] nie mogę dać komuś źródeł",
podwójne zaprzeczenie => Mogę komuś dać źródła.

>   Nie jest niezgodny.
Tam był uśmieszek. Prawnicy Debiana są bardziej rygorystyczni czasem niż
sam RMS, vide sprawa GFDL.

Swoją drogą mam wrażenie, że ta dyskusja wynika tylko z nieporozumienia
co do paru sformułowań.