Re: Odp: Re: Debian w kafejce internetowej

Hubert wrote:

Istnieje tego typu oprogramowanie. Widziałem je w działaniu i sprawuje
się naprawde świetnie, polecam. Jeśli zależy Ci na dodatkowych funkcjach
możesz je zamówić u producenta programu.
http://guardix.net/

O to by mi chodzilo, ale czy jest cos na licencji GPL ?
Liczy sie kasa, ale chca za to 700 PLN!!!!!!

To, że udostępnienie programu jest płatne, nie wyklucza tego, że jest on na licencji GPL. I odwrotnie. GPL oznacza (z grubsza i ogólnie) tyle, że dając (niekoniecznie za darmo!) komuś binarkę dajesz też źródła, oraz prawo do rozpowszechniania binarki (niekoniecznie za darmo!) pod warunkiem zachowania licencji.

--
No sig today.