Re: GeForce MX 4400 + moduły nVidia + X.org + KDE 3.4.1 = zwis... ale nie zawsze!

On Monday 03 of October 2005 10:51, Dominik Smogór wrote:
> Z tego co wiem, to jest to znany bug w sterach Nvidii, o który ludzie
> sobie włosy z głowy wyrywają od dobrych kilku (nastu) miesięcy.

Wiem, widać to na Google.

> Ster się zawiesza w przypadkowych momentach i nikt nie wie co ma na
> to wpływ. W moim przypadku zwis (też mam GF4MX) powodowało odpalenie
> tej: http://computer.ytmnd.com/ stronki w firefoxie.
> Zobacz jak będzie u ciebie.

No niestety - działa OK. Coś czuję, że mam baaardzo dziwną konfigurację
gdzieś.

> U mnie stabilność przywróciło eksperymentowanie z wyłączenie Render
> Ext i glx,

Mi oczywiście też pomaga wyłączenie RenderAccel. Ale to nie jest
rozwiązanie problemu...

> ale skoro wszystko ci działa ze starszymi sterownikami to
> chyba najlepiej do nich wróci i zapomnieć o kwestii.

Jak na razie sprawę dłubania w tym zawiesiłem z braku czasu. Szukałem
magików od KDE, ale skoro nie ma ich ani na kde-linux#kde,org ani na
comp.windows.x.kde, to już nie wiem gdzie mogą być... Także chyba
chwilowo rozwiązania problemu nie będzie i będę musiał się tym
downgradem zadowolić. Choć to żadne wyjście...

PS. Po co kopia na priv?
--
 /---    Marcin     ||   Immortality is the   ---\
<=      'golish'    ||   only fate which is      =>