Re: dot: spam

On Sun, Oct 02, 2005 at 09:25:40PM +0200, Marcin Owsiany wrote:

> Ja tam w muttcie sortuję po spam-score i zostaje mi do przeglądnięcia
> ledwo paręset. Te ze score powyżej 20 sobie odpuszczam..

Witam,

A co do spamu polecicie dla korzystających z darmowych i nie zawsze
wyposażonych w filtry antyspamowe, serwerów pocztowych. Nie chciałbym
ciągnąć do siebie całej masy śmiecia, aby u siebie dopiero filtrować.

Do tej pory używam mailfilter'a, ale ręczne dopisywanie regułek bywa
męczące.

Pozdr.

R.