Re: apt i kompilacja deb-ów

> No dobrze, ale czy zanim zaczniesz się zajmować preferencjami, może
> spróbuj ustawić flagę hold dodanej przez siebie paczce. Możesz to zrobić
> jakimkolwiek menedżerem pakietów - np. aptitude... Rozwiązanie prostsze,
> a i chyba bardziej adekwatne do Twojej sytuacji.
>
> --
> PS
Oki pomogło - wielkie dzięki za pomoc !

Może zaczynam nowy wątek, ale co zrobić aby zmienić revision
paczki ?
Było by to bardzo pomocne przy nazewnictwu własnych kompilów?
(chodzi mi o odpowiednik make-kpkg --revision przy kompilacji jądra )

OLIVER TWIST Romana Polańskiego w kinach od 30 września!
http://klik.wp.pl/?adr=www.film.wp.pl%2Ffilm.html%3Fid%3D24863&sid=519