Re: dot: spam

On Fri, Sep 30, 2005 at 11:36:09AM +0200, Mariusz Kruk wrote:
> Mnie nie interesuje co jest czyją winą. Mnie interesuje to, że
> pracownicy nie dostają poczty i marudzą. I tu nic nie zmienię. Ludzie,
> spójrzcie trochę dalej niż wasze BOFHowe podwórko.

Ale z Ciebie malkontent.
Nie blokuj poczty w ogóle i poczekaj aż pracownicy/szef przyślą Ci
martwą rybę.

Nie istnieje idealna metoda, która miałaby dużą skuteczność i
jednocześnie zero false-positives. W przeciwnym wypadku wszyscy by ją
już dawno stosowali a spamerzy by wyginęli.

Zatem, albo userzy pogodzą się z FP, albo będziesz tylko oznaczał listy
i kazał im filtrować we własnym zakresie.

Wanted