Re: sieci i nielegalny podzial

Cześć !

Mon, 26 Sep 2005 22:37:39 +0200
"Pagi" <pagi@interia.pl> wrote:

> Zobacz czy taki sofcik cos Ci pokaze: http://elceef.itsec.pl/natdet/
> Jak testowalem jego dzialanie, tzn udostepnilem polaczenie na
> windowsie to  programik to wyktyl wlasnie na zasadzie roznych TTLi.
>
> Co grupiwocze sadzicie o tym narzedziu ?

natdet jest narzędziem bazującym w znacznej części na kodzie p0f'a
autorstwa wszystkim dobrze pewnie znanego Lcamtufa. Ale bazuje - afair -
na starej wersji, więc ja osobiście polecam p0f'a którego aktualnie
można znaleść na stronie Lcamtufa. Oczywiście nie jest to narzędzie
przeznaczone do wykrywania tego czy ktoś dzieli łącze czy nie, ale przy
odrobinie pracy można go do tego zmusić.

Pozdrawiam,
 Verdan

--
[  ,''`.  verdan@pirx.int.pl // verdan@debian.linux.org.pl ]
[ : :' :  GG: 830398         //   JID: verdan(at)chrome.pl ]