Re: najlepsza karta pci wireless

Bartosz Gogel napisał(a):

adstp@tlen.pl napisał(a):

Witam
Czy ktoś może polecić taką kartę, żeby było jak najmniej problemów z
Debianem. W jądrach 2.6.13.x jest ich kilka jednakże czy ktoś może
wskazać konkretną.
Pozdrawiam,
Adam

e-mail:adstp@tlen.pl

http://ndiswrapper.sourceforge.net/ - emulater sterowników Windowsowskich. Bez tego nie ruszam się z moją kartą. Mam Linksysa na chipsecie realteka, a stery wychodzą raz na 7 miechów na starych jajkach. Ostatnio mnie kolesie rozwalili bo umieścili sterownik i modół do kernela który kompilował się tylko po 2.6.9 (stary tylko pod 2.4.20) i w zasadzie tylko pod
Fedorą.
Któtko mówiąc jak karta, którą chcesz kupić będzie na liście ndiswrappera jako wspierana, możesz bez oaw ją kupić :)

--
Greetings:
Bartosz 'offtza' Gogel