Re: dot: spam

On Thu, Sep 29, 2005 at 09:30:05AM +0200, bieniu gras wrote:
> Witaj Paweł,

Hej!

> ja wlasnie chce dodac do swojej konfiguracji razora zeby dzialal razem
> ze spamassasinem ktorego juz mam i amavisem, gdyz troche spamu mi
> idzie nadal przy ustawieniu hits na 5.0

Oprocz Razora uzyj jeszcze DCC. Korzystanie z tych dwoch rozproszonych
baz radykalnie zwieksza skutecznosc Spamassassina.

> i moje pytanie jest takie czy ponizszy opis sprzezenia razorka z
> amavisem jest OK ??, bo wole uniknac "jazd" skoro Ty juz to zrobiles.
> Jakbys mogl zerknac lub podac inne howto jesli masz
>
> http://www.dambrosioauto.com/razor_config.html

U mnie Razor nie jest sprzezony z Amavisem, ale ze Spamassassinem.
Wystarczyla wlasciwie tylko instalacja pakietu razor i polecenie
`razor-admin -create`, wywolane w katalogu domowym uzytkownika,
ktory przekazuje maile Spamassassinowi. Spamassassin potrafi sam
automagicznie wykryc Razora i z niego korzystac.

Pozdrawiam,

P.