Re: dot: spam

05-09-28, Tomasz Jakub Skrynnyk <skrynnyk@post.pl> napisał(a):
> Witam!

> Zakładam, że - podobnie, jak ja - wypowiadasz się w oparciu o własną
> wiedzę i doświadczenie. W takim razie uzasadnij jakoś swoją śmiałą
> ripostę.

Też uważam że taki pomysł jest może nie "śmieszny" ale zabiera za dużo
czasu i jest mało skalowalny. Lepiej pozamieniać wszystkie adresy
(chociażby za pomocą sed'a) na coś co zrozumieją ludzie a większość
spambotów _nie.

Do tego dorzucasz spamassasina i masz problem z głowy... Ja mam ten
problem z głowy dla ok. 120 userów na serwerze gdzie codziennie
dostają dużo wiadomości spamowych (do 5-7 dziennie )

Do tego przydałby sie openwebmail albo cokolwiek co będzie uczyło sie
od usera jak eliminować spam wg. jego preferencji.

tak jak mówie, bawienie sie w htmla nie ma moim zdaniem sensu...

Wojciech Ziniewicz             | wojciech.ziniewicz@gmail.com