Re: dot: spam

Dnia środa 28 września 2005 09:38, debi napisał:

> Mam pytanko: czego użyć żeby "obronić się" przed spamem?
> Adresy niektórych pracowników są na stronie głównej i zaczyna nas ten
> problem "dotykać".

> Poczta "stoi" na postfixie i popa3d (oczywiście Debianik Sarge).

Osobiście używam bogofiltera od ponad roku. Po przetrenowaniu go prawie
gigabajtem spamu i podobną ilością normalnych maili teraz sporadycznie
zdarza mi się źle zakwalifikowany mail.

Tyle, że od jakiegoś czasu używam go nie na poziomie serwera ale na
poziomie czytnika (małe zmiany w hostingu).

Aktualna baza ma 55 megabajtów.

--
JID: hrw-jabber.org
Sharp Zaurus C-760 (OZ 3.5.x)

            That must be wonderful! I don understand it at all.