Re: superkaramba

Dnia 26-09-2005, pon o godzinie 19:15 +0200, Bartłomiej Grasza
napisał(a):

> wygląda jak problem z przeźroczystością w KDE
> proponuję upgrade KDE lub poszukaj jakieś info na
> temat ustawienia przeźroczystości.

Odpaliłem raz jeszcze menu konfigurowania kde i wystarczyło dodać kilka
opcji, potem się trochę zdziwiłęm bo przy jednych tapetach działało przy
innych nie, a potem samo z siebie zaczeło działać na wszystkich tapetach
i już jest ok.

--
-----Robert Pankowecki vel rupert-----
aktualnie pracuje nad: http://www.robert.c-f-h.com/mambo/