Re: GG2 dla Sarga

Przy okazji.

Mój tato ciągle narzeka na słabo jakość programów do wystyłania SMSów pod Linuksem (Z czym się w 100% zgadzam). Czy znacie coś porządnego... Czyli coś a'la Tlen. Nie chodzi mi o program Tlen, tylko o jego funkcjonalność 'wysyłanie smsów', głownie chodzi o masowe wysyłanie tego samego smasa do różnych ludzi (zawaidomienia od sebraniu itp.) Musi mieć inerfejs graficzny....
Próbowałem odpalić Tlen przez Wine, ale wysyłanie smsów potrzebuje jakiejś kontrolki AcitiveX, czy czegoś takiego (nie znam się na tych M$owski pomysłach).

Wawrzek

Mam standardowego Sarge i nie chce Etch.

Waw
--
  Wawrzyniec Niewodniczański	E-MAIL: niewod(at)kicia.ch.pwr.wroc.pl
        vel LarryN        WWW:http://ch.pwr.wroc.pl/~niewod/English/index.php