Crystal-GL niedziala po przejsciu z XFree86 na x.org

Witam,

jakies czas temu zrobilem update z XFree na x.org, jednak nie
wszystkie pakiety pobraly sie. W miedzy czasie zainstalowalem sobie
dekoracje okna Crystal-GL i wszystko działało. Wczoraj zrobilem
wlasciwy dist-update i wszystkie biblioteki ktore do tej pory byly
jeszcze z xfree sa obcnie z x.org. Problem polega na tym, ze nie mooge
juz uzywac Crystal-GL. odinstalwoalem, ponownie skonfigurowalem i
skompilowalem, jednak nadal mam error. Nie wiem jaki error, poniewaz
czegos nie mam (zapewne debuggera). Okno ustawien pada jak wybiore
Crystal-GL.

I teraz pytanie, czy Crystal-GL dziala wam na x.org? Uzywam debiana
pod amd64.
Zapewne potrzebne będa jakies szczegolowsze informacje, jednak
powiedzcie jakie, abym mógł je wam dac.
Dzieki za wszelka udzielona pomoc.

--
Pozdrawiam serdecznie: