klopoty z postfixem

Witajcie Eksperci!

Coś się w sobotę pospieszyłem pisząc, że wszystko działa jak powinno.
Kłopoty mam z postfixem. Wysyła pocztę ślicznie i ślicznie ją odbiera, ale.. nie pozwala na odbiór poczty przez klienta pocztowego.
Ręce mi opadają.
Ja normalnie siedzę na Nietoperku, użytkownicy na Pegasusie.
wysłać można pocztę z każdego klienta, ale z żadnego nie można odebrać.
Listy docierają na konta użytkowników, ale np, Nietoperzek pisze, że nie można się połączyć z serwerem.
OutlookExpress twierdzi, że odrzucono połączenie.

Co muszę sprawdzić i gdzie zmienić wpis??

Co ciekawe: pierwotnie instalowałem Debianka pod inną nazwą serwera np. goguś2, ponieważ goguś  (pierwotny) w tym czasie normalnie sobie pracował. I po zmianie nazwy serwera, przeniesieniu kont użytkowników, zmianie wpisów na goguś w apaczu, postfixie (main.cf), pliku hostname, serwer mysql "zeznaje" że ma konto root na goguś i goguś2. może ten  "zagubiony" wpis mi bruździ?.

co opisuję: Sarge z: apache, mysql serwer, postfix, ssh.

ps.
piszę z całkiem własnego konta, bo z adresu pod jakim jestem zapisany na listę (debi) nie mam jak odebrać w nielinuxowym kliencie.

Pozdrawiam i proszę o helpa na ten adres.

Marcin Walka

Marcin Walka
tel. 292 04 31
kom. 507 067820