Re: Debian i vesa-tng

Witam, ja co prawda mecze sie 3 miesiac z intelfb  bo nie obsluguje LCD, ale udalo mi sie odpalic na vesie, a zrobilem to tak:
w kernelu oprocz sterownika grafiki musisz wkompilowac:
Graphics support -->
         Console Display Driver Support -->
		[*]Video Mode Sellection Support
		<*>Framebuffer Console Support

Potem ustaw sobie paramer video:vesafb=ile_tam_chcesz_vide_dokumentacja_kernela,ywrap vga=ile_tam_chcesz_vide_dokumentacja_kernela
parametr vga i ustawienia vesafb musza byc takie same (->vesafb.txt)
Pozdrawiam
sm0q

BTW. initrd ma znaczenie tlko jesli chcialbys sobie zrobic splashscreena, tak o niczemu nie przeszkadza
EW. zobaczna strone spock'a ( z gentoo) - http://dev.gentoo.org/~spock/ - w koncu jest developerem :)

--
  Jerzy <sm0q> Patraszewski
  patrasze{at}wszib{dot}edu{dot}pl