Re: GeForce MX 4400 + moduły nVidia + X.org + KDE 3.4.1 = zwis... ale nie zawsze!

On Sunday 18 of September 2005 20:27, aragon wrote:

> Może binarnie? Skopiuj do nowego usera połowę swoich plików i zobacz
> czy działa, jak nie, to wywal i skopiuj drugą połowę i zobacz czy
> działa. Jeżeli znowu nie, to masz problem ;) Ułóż je losowo i znowu
> próbój z połówkami. A jak zadziała, to wez połowę z połowy i... dalej
> już wiesz ;) Niby troche nachamowe... ale może się uda i do tego nie
> będzie trzeba myśleć ;)

ROTFL :)) No dobra, dzięki za poprawienie humoru ;) Tylko jakoś mnie nie
interesuje zmuszenie tego do działania (bo to mogę zrobić przez
zainstalowanie starszych sterowników), a znalezienie i zrozumienie
przyczyny problemu. Problemy zwykłem rozwiązywać, a nie je omijać.

PS. Po co kopia na priv?
--
 /---    Marcin     ||   Immortality is the   ---\
<=      'golish'    ||   only fate which is      =>