Re: GeForce MX 4400 + moduły nVidia + X.org + KDE 3.4.1 = zwis... ale nie zawsze!

On Sunday 18 of September 2005 18:43, Grzegorz Bizon wrote:

> Spróbuj założyć nowego usera i potraktować swoje '.*' i jego diffem
> np.

To byłby bardzo dobry pomysł, gdyby nie jeden szkopuł - $HOME nowego
użytkownika po jednej (nieudanej oczywiście) próbie zalogowania wygląda
następująco:

#v+
test@mala:~$ ls -AR
.:
.DCOPserver_mala_:1  .ICEauthority  .bash_profile  .dmrc  .qt
.DCOPserver_mala__1  .Xauthority    .bashrc        .kde   .xsession-errors

./.kde:
cache-mala  share  socket-mala  tmp-mala

./.kde/share:
apps  config

./.kde/share/apps:

./.kde/share/config:
kpersonalizerrc  kwinrulesrc

./.qt:
.qt_plugins_3.3rc.lock  qt_plugins_3.3rc
test@mala:~$
#v-

Jakby nie patrzeć - niewiele tego. Przejrzałem te parę plików, ale nie
widzę w nich kompletnie nic ciekawego, kompletnie nic, co mogłoby
powodować takie zachowanie. Jeśli jednak coś ciekawego tam się mogło
znajdować, a ja to przeoczyłem, to chętnie pokażę stosowne pliki.

--
 /---    Marcin     ||   Immortality is the   ---\
<=      'golish'    ||   only fate which is      =>