Re: GeForce MX 4400 + moduły nVidia + X.org + KDE 3.4.1 = zwis... ale nie zawsze!

Sun, 18 Sep 2005 18:33:38 +0200
Marcin 'golish' Goliszewski <golish@niente.eu.org> wrote:

> Właśnie tego się spodziewam, że gdzieś w swojej konfiguracji mam jakąś
>
> magiczną sztuczkę, o której dawno zapomniałem, a której reszta
> użytkowników nie miała szans wymyślić. Zgodnie z Twoją sugestią
> założyłem nowego użytkownika, skopiowałem mu wszelkie swoje pliki
> konfiguracyjne i zalogowałem się - działa bez najmniejszych
> zastrzeżeń,  a tym samym teza o tym, że udało mi się coś magicznego
> skonfigurować  chyba została udowodniona. Co jednak niestety nie
> przybliżyło mnie do  naprawienia problemu - zasadnicze pytanie brzmi:
> [...]

Spróbuj założyć nowego usera i potraktować swoje '.*' i jego diffem np.

Pozdrawiam.
 V.

--
[  ,''`.  verdan@pirx.int.pl // verdan@debian.linux.org.pl ]
[ : :' :  GG: 830398         //   JID: verdan(at)chrome.pl ]