SE t610

Hej.
Moj post bedzie na pewno offtopiczny, ale mysle ze przyda sie na pewno
uzytkownikom tego tragicznego telefonu :).

Dosc dlugo walczylem z polaczeniem laptop -> irda -> modem gprs  w SE
t610. Problem polegal  na tym ze modem nie odpowiedal na standartowo
wysylane polecenia (AT itp)m natomiast nie bylo problemow z polaczeniem
sie przez kilka modeli nokii.
bardzo mily Pan w sieci plusgsm bardzo chcial mi pomoc, ale niestety nie
znalazl rozwiazania, pani w SE polska powiedziala, ze nie oferuja
wsparcia dla innych systemow itp.

Wlasnie dzis mnie juz to wkurzylo i udalem sie na ich strone, zeby
skorzystac z ich formularza celem nabluzgania im, nabluzgalem i
przypadkowo znalazlem skrypty inicjujace ten modem dla systemu windows.
I dokopalem sie do tego co trzeba do tego dziada wyslac, aby sie odezwal
:). Skrytow jeszcze sobie nie stworzylem, jestem na swiezo, po
rozgryzieniu problemu.

$ pppd /dev/ircomm0 115200 connect "chat -v -f chat-plus" \
crtscts modem -detach noccp defaultroute usepeerdns noauth \
ipcp-accept-remote ipcp-accept-local noipdefault

W pliku chat-plus ma sie znalezc:
'' ATS0=0
'' ATD
OK AT+CGDCONT=1,"IP","www.plusgsm.pl"
OK "ATD*99***3#"
CONNECT ''

3 w linii 4 to tzw cid - odnajdziemy go w ustawieniach polaczenia w
telefonie.

Mam nadzieje ze moj pos oszczedzi kilku osobom siwych wlosow z tym **&%%
telefonem :). Pozostaje dorobienie sobie skryptu i voila. Jezeli ktos by
chcial prosze o maila na priva - stosowne skrypty otrzyma.

Pozdrawiam

Michal