Re: Optymalizacja kompilacji pakietow zrodlowych

Witam
Dnia piątek, 16 września 2005 18:36, JRX napisał:
> Mariusz Kiełpiński wrote:
> Zainstalować sobie Gentoo. Jeśli chcesz kompilować aplikacje ze źródła,
> to to jest zdecydowanie lepsze wyjście.
> Debian po prostu nie jest do tego stworzony(nie obrażając nikogo, po
> prostu każda dystrybucja ma inne przeznaczenie)

Nie chce przekomlowac dokladnie calego systemu. Uwazam ze to nie ma sensu.
Natomiast faktem jest ze przekopilowanie czesci pakietow ma sens i to duzy.
Zwlaszcza tam gdzie gdzie mozna wykorzystac sse i mmx. Mam tak skompilowane
cale KDE ale 3.4.2 ale nie z paczek tylko ze zrodel, e tym xine . innym
problemem jest to ze musialem tak skopilowac sterowniki do HP dzieki czemu
drukarka PSC 1510 ma w moim Debianie pelne wsparcie - wlaczajac w to skaner.
Ale nie ma rozy bez kolcow. Powoli robi sie w moim systemie balagan. Dlatego
wlasnie chce przebudowac czesc systemu z orygianalnych paczek i szukam
narzedzi do automatyzacji tego zadania. Co Gentoo to nie mam z nim
doswidczen. Nie wiem jak wyglada tam kwestia upgradow. Raz zainstalowany
Debian moze chodzic przez lata zmieniejac wersje systemu - to jego plus. Wada
jest to (przynajnmiej jak do tej pory) ze wydania stabilne ukazuje sie za
rzadko co wymusza korzystanie z wersji testowych.