Re: Optymalizacja kompilacji pakietow zrodlowych

On 2005-09-15 20:37, Mariusz Kiełpiński wrote:
> Witam :)
> [CIACH]
> Nie wiem dlaczego czasami ten skrypt (apt-build) dziala czasami nie.
> Ma ktos moze realne doswiadczenia z apt-build. Pytam np czy komus to dziala
> naprawde pewnie ?

Witam!
Ja próbowałem z pakietami: torsmo, gkrellm, gqview i memstat. Żadna
próba się nie udała. Wywołanie apt-build info memstat ładnie wypisuje co
trzeba i kończy się "Naruszenie ochrony pamięci". Z resztą każde
wywołanie tego tak się kończy. :) Chyba trzeba poczakać na kolejne wersje.
jid: seban(at)chrome(dot)pl
Sebastian Nowak