Re: Optymalizacja kompilacji pakietow zrodlowych

On 2005-09-13 19:41, Mariusz Kiełpiński wrote:
> Witam
>
> Podjalem probe optymalizacji systemu poprzez kompilacje pakietow zrodlowych.
>
> [CIACH]

Cześć!
Ja również wczoraj zrobiłem taki eksperyment. Jednak ciężko w tej chwili
mówić o jakiś efektach. Najpierw ściągnąłem źródła: apt-get source
pakiet. Po rozpakowaniu wyedyowałem plik pakiet-wersja/debian/rules
tam jest linijka rozpoczynająca się od CFLAGS chyba standardowo było
-O2. Po edycji dpkg-buildpackage Szczerze powiedziawszy sam nie wiem czy
prawidłowo to robiłem. :)

jid: seban(at)chrome(dot)pl
Sebastian Nowak