fonty konsolowe - przełączanie (jak???)

Vi-tam

Sarge

Usiłuję zmusić konsolę do "wielojęzyczności".

Z mapą klawiatury już częściowo sobie poradziłem - loadkeys.
Jednak nie działa ta komenda zgodnie z moimi oczekiwaniami - nie
rozumiem dlaczego, mapa klawiatury jest przełączana globalnie dla całego
systemu z poziomu użytkownika.
Chodzi o to, że chcę na jednej konsoli używać duńskiej mapy klawiatury,
a na pozostałych polskiej. Czy jest to w ogóle możliwe? Bo jak na razie,
gdy z poziomu użytkownia (specjalnie stworzonego tylko z myśla o pracy z
językiem duńskim) przełączę mapę klawiatury na duńską, to wszędzie już
mam duńską, i nie da się pracować dwujęzycznie - albo/albo.
A może jest jakiś skrypt do szybkiego przełączania mapy klawiatury na
konsoli?

Gorzej jest z fontami. Przełączenie mapy klawiatury nie daje mi duńskich
liter, gdy domyślnie używane są fonty iso2. Czy da się załadować z
poziomu użytkownika fonty iso1? Bo komenda setfont z poziomu usera nie
działa, a globalnie nie chcę zmieniać fontów dla całego systemu.

pozdrawiam

--
~QLIVER~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Marcin Landowski~~~~~~~~
      _ *\      *\ ~~~~~~~~~~~GG:6509957, Tleen~~~~~~~