Re: zmiana rozmiaru /

---- Wiadomość Oryginalna ----
Od: Michał Prokopiuk <michal@linuxstuff.pl>
Do: debian-user-polish@lists.debian.org
Data: Sun, 11 Sep 2005 16:44:08 +0200
Temat: Re: zmiana rozmiaru /

> Witam,

> resize2fs

tak ale niestety resize2fs i parted wymagają odmontowania partycji /
i tu leży głównie mój problem...co mam zrobić żeby odmontować
partycję / (bo umount oczywiście mówi, poprawnie zresztą, że
urządzenie jest zajęte) i żeby jeszcze było śmieszniej mieć potem
dostęp do plików na niej bo tam znajduje się w końcu program parted
czy resizefs

BTW man parted ani man resizefs nic o tym nie piszą także nie
odsyłajcie mnie do tego

pozdrawiam