Re: Spis z natury

Dnia 11-09-2005, nie o godzinie 12:38 +0200, Jacek Politowski
napisał(a):

> Zwykle na takie pytanie pada odpowiedź scotty.
> Sam szcerze powiedziawszy nie używałem.
>
> --
> Jacek Politowski

Tak, jest scotty i GxSNMP. Tylko, że te programy nie spełniają moich
wymagań, przynajmniej w pojedynkę (scotty wypada chyba najlepiej).
W sieci są rózne urządzenia, różnych producentów. Od zwykłych hubów po
ethernet przez kabel telefoniczny, prawdziwy mix. Tylko tyle, a może aż
tyle.
Potrzebuję zebrać informacje : adres ip, adres mac, nazwa komputera,
system operacyjny.

Marcin

Prawie 40.000 samochodow na sprzedaz! >>> http://link.interia.pl/f18b2