Re: podział archiwum na części

On Sat, 10 Sep 2005 17:42:32 +0200
Andrzej Stasiak <endrusa@o2.pl> napisał(a):

> Witam
> z góry uprzedzam nie śmiecie się bo mam głupi problem...potrzebuję
> prznieść plik 1.3GB do kumpla ale żeby to zrobić potrzebuję go
> spakować z podzieleniem na 2 części 650MB jak to zrobić??
> próbowałem już:

Zrob normalnego tara i pozniej "split". A jak Ci zip mowi ze za duze
pliki chcesz zrobic to zrob ich wiecej - przeciez to nie roznica czy bedzie 1
plik 600MB czy 6 po 100MB

Adrian (Sauron) Siemieniak    /,/      .. Who can destroy The Thing,
sauron{at}rpg{dot}pl         /`/       controls The Thing ... (DUNE)