Re: Proba dostania sie przez SSH

Witam,

Wednesday, September 7, 2005, 10:29:05 AM, napisałeś:

> Jest tego duuuuzo wiecej...
> Jak wnioskuje, ktos probowal metoda chybil/trafil dostac sie na
> maszyne. Z tego co przejzalem logi to sie nie udalo, ale czy da sie
> temu jakos zaradzic?

swego czasu tez mialem tego pelno na jednej maszynce
probowalem wycinac klientow na iptebles ale nie na wiele sie to zdalo,
bo co raz to nowe ipki sie pojawialy

mi to wyglada na zwykly skrypt dla dzieciakow czy inny skaner

problem zanikl calkowicie, gdy przenioslem ssh na inny port

 Michał                            mailto:coor@kkr.org.pl
--
www.kkr.org.pl
www.wrc.net.pl