Re: /tmp i noexec

On Tue, Sep 06, 2005 at 10:48:04PM +0200, Robert Skup wrote:
> Zastanawia mnie, że od dłuższego czasu obserwowałem problem przy
> install/upgrade tylko z perlem i to tylko czasami. Czyżby niektóre
> pakiety miały inny sposób prekonfiguracji ?

Większość w ogóle nie używa debconfa, więc się nie prekonfiguruje. Co do
perla, to pakiet może nie mieć z nim nic wspólnego; te komunikaty które
zacytowałeś w poprzednim mailu pochodzą z debconfa, który jest napisany
w perlu (choć ma się to zmienić).

Marcin
--
Marcin Owsiany <porridge@debian.org>             http://marcin.owsiany.pl/
GnuPG: 1024D/60F41216  FE67 DA2D 0ACA FC5E 3F75  D6F6 3A0D 8AA0 60F4 1216