Re: Re: Polaczenie SSH

Piotr Stefański napisał(a):

> loguje daje dalej su - i po wylogowaniu z roota jest ok, natomiast pozniej
> z tego usera zawisa...
> >

> A może coś tunelowałeś?
>
> --
> pozdrawiam,
> PS

No wlasnie nic nie robie takiego... generalnie grzebie w /etc edytuje jakies pliki konfiguracyjne, restartuje demony, na zwyklym userze na ktorego sie loguje zeby dac su nic nie robie... a to z niego nie zamyka mi polaczenia...

Potestuje jeszcze logujac sie z innego linuksa ssh, a nie z putty...

Pozdrawiam,
Pagi

Startuj z INTERIA.PL! >>> http://link.interia.pl/f186c