Re: [Actus] Szoste Minispotkanie linuxowe Gdansk-2005.

Krzysztof Zubik napisał.
> Krzysztof Zubik napisał.
> Witam.
> Przed chwilka porozmawialem z Januszem Ludwikowskim i
> on mnie powiedzial, ze bedzie w Gdansku 10 wrzesnia, w sobote.
> Czy moze bedzie wiecej chetnych ? Zapraszam. :)

> ****************************************************************
> * Wiec proponuje zbiorke 10 wrzesnia, w sobnote                *
> * od godz. 11 do godz. 11 : 30                                 *
> * Bede czekak przed Domem studenckim nr. 5 ul. Wyspianskiego 7 *
> * Gdansk - Wrzeszcz. Bede na lawce z wydrukowanym              *
> [...]

Witam.
Chetnym doradzam pospiech w telefonicznym upewnieniu sie co do wolnych
miejsc i
ewentualnym dokonaniu rezerwacji. Rozpoczynaja sie egzaminy poprawkowe i
Domach stucenckich mniej wolnych miejsc. Poki co raczej jeszzcze znajda
sie.
--
Konczac Pozdrawiam. Krzysztof.
Registered Linux User: 253243 | Powered by Aurox 9.0