Przeglad linuxowych programow do roznych zadan. - Bylo. Re: 3-2-1 START, czyli Bądź Legalny

GREY napisał.
> Hej!
> Mhh no wiecie jesli chodzi o to jakich programow uzyjemy to to w sumie nie
> jest zaden problem bo mamy np. gotowca w postaci tabelki
> http://rwo.pl/zamienniki.html tak wiec pozostaje nam tylko wybrac co
> najlepsze. Tego wieczorka moge siasc przy tym i powybierac co trzeba.
> Odnosnie dozy i GNU/Linuksa oraz gier. No coz nie bedziemy sie tutaj
> czarowac - konsole gora! Powiemy cala prawde i tylko prawde. Tak wiec jak
> to jest z tym Wine, Cedega, ePsx'ami, SDL, OpenGL itd.
> OK powiedzmy tez, ze przekonaliscie mnie do pakietow biurowych -_^ Chociasz
> [...]
Witam.
Chodzi o bardzo ciekawa witryne, ktra podales.
http://rwo.pl/zamienniki.html
W niej nie tylko podano mnostwo bardzo uzytecznych programow,
rowniez podano pelno linuxowych zamiennikow windzanych programow.
--
Konczac Pozdrawiam. Krzysztof.
Registered Linux User: 253243 | Powered by Aurox 9.0