Re: Przegrzany procesor?

Wojciech Ziniewicz napisał.
> nie przeklinaj :P
> afaik myśle że najlepsza będzie >> reinstalacja <<
> rotfl :)
Witam.
Przed ponownym instalowaniem windozy mozna by inaczej. Sciagnac i
nagrac na plytke CD np. Knoppix, lub innego Linuxa Live czyli
uruchamialnego z CD bez instalowania go i zobaczyc czy
on zadzala normalnie bez dziwnie dlugich przestojow glownie po czasie i
nagrzaniu.
Oczywiscie wentylator musie juz dzalac normalnie. Jezeli nadal
masz przestoje wyglada jednak na padniete procesor, plyte glowna,
lub nawet obydwa. W wyniku przegrzamnia mogl na plycie glownej pasc,
ktorys ze stabilizatorow napiecia dla procesora i to napiecie
moze byc wyzsze co zakloca dzialanie i co gorsze moze niszczyc
kolejne procvesory. Dawno i juz w starym komputerze Pentium 133 MHz
mialem podbne uszkodzenie gdzie w zatartym od kurzu wentylatorze
przepalil
sie jego silnik.  Procesor nagrzal sie tak mocno, ze stopil podstawke i
poza nim oczywiscie rowneiz padla plyta glowna.
--
Konczac Pozdrawiam. Krzysztof.
Registered Linux User: 253243 | Powered by Aurox 9.0