Szoste Minispotkanie linuxowe Gdansk-2005. - Bylo Re: [el-ka] Re: [FLUG] Minispotkania Linuxowe Gdansk-2005.

Krzysztof Zubik napisał.
> Krzysztof Zubik napisał.
Witam.
Wczoraj powrocilem z pieknej imprezy linuxowej Olej-2005,
na ktyora wybralem sie ze Zbignuiewem Drwiegatuz
po Piatym Minispotaniu ( o tym napisze w oddzielnym watku.)
Wakacje nadal trwaja. Do ok. 20 wrzesnia mozna korzystac z
letniej oferty Domow studenckich. Pragne zaprosic na
kontynuacje letniego wypoczynku w Gdansku i jednoczesnie
mozemy milo porozmawiac. No po zebraniu ciekawych wiadomosci
na poprzednich spotaniach o bedzie o czym milo porozmawiac.
No i  po raz kolejny nasza lista po kolejnych drobnych korektach.
1). Janusz Ludwikowski.       do 6 sierpnia, lub po 25 sierpnia.
2). Miesiu.                   po 14  sierpnia byl.
3). Isdes.                    sierpien
4). Mariusz Buczek.
5). No i ja Krzysztof Zubik.  do konca wakacji.
6). Piotr Konczak.            po 16 sierpnia, wczesniej weekendy.
7). Józef Popiel (Dionizos.)  12 do 15 sierpnia byl.
8). Dawid Jablonski.          13 i 14 sierpnia byl.
Czy moze bedzie wiecej chetnych ? Zapraszam. :)
--
Konczac Pozdrawiam. Krzysztof.
Registered Linux User: 253243 | Powered by Aurox 9.0