squirrelmail i wydajnosc

Witaj lista!

hejka

mam do Was takie pytanko, czy uzywacie squirrelmaila i czy
zauwazyliscie pogorszenie wydajnosci pomiedzy wersjami

dobra wydajnosc: 1.4.4

zla 1.4.5-rc1 i 1.4.5

zauwazylem ze majac a maildirku np 300 wiadomosci to odczytujac go
pomimo tego ze podzial jest na 15 wiadomosci na 1 strone to wczytanie
go zajmuje duzo czasu ... i dosc mocno wtedy imapd pozera zasoby
procka na serwerze... nie trwa to dlugo ale mimo wszystko webmail
dziala jak jakis zmulony...

przy np folderze "wyslane" mam mala ilosc maili i tam ladnie to juz
chodzi ...

nie wiem macie na to jakas rade ?

wzasadzie robiac maildiry i wybierajac squirrelmaila liczylem na
wydajnosc lepsza w odroznieniu od mailboxow ale chyba sie przeliczylem
... sam nie wiem

jakies rady/pomysly ?

--
Pozdrowienia,