Re: bląd przy aktualizacji firefoxa

wydaje mi sie ze nie masz racji po pierwsze  dpkg -i --force-all
czasem trzeba bylo w debianie uzyc np jakis czas temu przy
aktualizacji woody do sid, pakied sed nie chcial sie w zaktualizowac
dopiero --force-all pomagalo wiec prosze nie mow ze to nie jest
windows bo o tym akurad wiem. Nie sadze tez ze to jest problem
brakujacego miejsc ani uszkodzenie dysku bo jak na drugim kompie
robilem aktualizacje firefox to tez pojawily sie bledy.
Jesli ktos wie jak sobie z tymi bledami poradzic to prosze o pomoc.